fredag 15. juli 2011

Husmaling

Hallais:) Her er litt om hva vi styrer med om dagen.
-Vi har leid oss lift, så nå har vi endelig, omtrent fått malt ferdig resten av huset.
Fargen heter skumring, og på lister og gjerdet har vi brukt eggehvit.
Fargen kommer ikke så godt frem på bildene, skal få tatt flere bilder i dagslys når vi er helt ferdig.
Jeg har brukt dagene etter vi kom fra ferietur til å male gjerde. 
Nå har jeg fått tatt et strøk, så blir det vel å begynne på andre strøket i morgen.
Madelen vil gjerne hjelpe til å male både hus og gjerde, derfor var det bra at vi fant dette papp-huset i Sverige, på det kan hun male av hjertens lyst:)
Omtrent sånn ser ute-området vårt ut ellers....gjengrodd. 
-Men når male-prosjektet er ferdig blir det mye platting, og litt plen her, det gleder jeg meg til å begynne på.
Det var litt om hva dagene går i her. 
Ha en god natt:)
                        

I dag har jeg forresten fått registrert bloggen min hos bolig-pluss.
Dersom du liker bloggen min blir jeg kjempeglad om du trykker "liker" på høyresiden litt lenger oppe:)









 
                  


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det ble :) Huset deres er bare så nydelig! Ser at dere har stående panel på huset. Det har vi bestemt oss for på vårt nye hus også :)

Ha en fin lørdagskveld :)
Klem Anne

loftkroken sa...

Det ble kjempefint :)

Sommerklem fra meg :)

Renate sa...

Kjempe lekkert hus!! Skal selv til å male hus nå og har da et lite spørsmål...vet du hvilken farge dere har på vinduene? Disse kommer vel ofte med en standard farge fra fabrikken?!