fredag 5. august 2011

Sånn går no dagan

De siste dagene  har jeg malt både hyller, kommoder og andre ting; gleder meg til å vise frem, har bare litt finpuss igjen.
Ellers så går jo selvfølgelig dagene med til diverse husmor-syssler, som plukking, vasking og bretting av klær for eksempel. Og med tre jenter i hus blir det en del klesvask vil jeg påstå. Spesielt når det skiftes flere ganger i løpet av en dag, og alt av klær som blir brukt gjennom dagen havner i sjakta, eller på et av husets gulv.
Linnea her en dag: "Jah, duh, mammah!! Jeg har jo brukt disse klærne en god stund i dag da....såh jeg bare hiver dem i sjakta jeg!!" Nei det gjør du ikke !! er de sølete, møkkete, grov-skitten? Ikke det nei? Da bretter du dem fiiint sammen og legger dem i skapet igjen!!
Jeg kan vel erindre at jeg var på samme måten selv hehe:) 
Svømmehallen har også blitt flittig brukt i det siste, -med en mann som jobber både sent og tidlig for tiden er det bra for oss jentene å finne på noe kjekt sammen.
Bildet over er av Linnea med en torsk hun og en venninne fisket her en kveld; som dere ser er hun stor Justin Bieber-fan:)
Ha en fin kveld og natt:)

2 kommentarer:

loftkroken sa...

Gleder meg til å se oppussings prosjektene dine :)

God helg

Torill sa...

Spennande med maleprosjekt, det har eg og, men dei er framleis urørte... Klesvask er noko dritt... ;-)