torsdag 8. september 2011

Kjøkkenglimt

Jeg er så fornøyd med dette trillebordet som jeg har pusset opp igjen. 
Under er et metallbrett jeg også har funnet på gjenbruk som jeg liker godt.
Kosten og brettet er fra Iris handtverk.
Noen norgesglass har fått plass under. Jeg har tenkt å fylle opp disse med mel og forskjellige tørr-varer når jeg får flere hyller på kjøkkenveggen.
Skilt og bokser har jegfunnet hos Emmas verden
De hvite bollene fant jeg hos live-in i bergen.
Slik så trillebordet ut før.
Ha en fin dag:)

7 kommentarer:

Wendla sa...

Så fint! Og så nydelige bokser. Sånne MÅ jeg ha!

Roser og Patina sa...

Kan godt forstå at du er fornøyd med det:) så fint og praktisk! Klem

Lill sa...

Lekkert..
Og for en forandring på trillebordet da:)

Ha en flott dag
klem fra Lill

loftkroken sa...

SÅÅ KULT :)
Boksene var kjempefine :)

Innleggene mine blir ikke oppdatert på bloggrollen fortiden,har du noen tips for sånt ??

Klem Bente

Anonym sa...

Veldig praktisk med et sånt trillebord :) Likte sinkboksene veldig godt og norgesglassene er geniale til å oppbevare ting i! :)

Ha en nydelig dag videre :)
Klem Anne

Vi gifter oss sa...

Så stilig trillebord!! Elsker detaljene! Jeg elsker ting å oppbevare i, var utrolig fint.

Ha en fin dag.
Klem fra meg ♥

Mariann sa...

Veldig fin! På et stort kjøkken som deres, er det sikkert også veldig praktisk! :)