fredag 25. mai 2012

Koselige butikker


Vi har hatt et nydelig vær de siste dagene, til og med noen strand-turer har det blitt. Håper været fortsetter og fortsetter....:)
I dag renger det forøvrig, men jeg har troen på at solen snart titter frem igjen.

Igår var vi en tur i Langevågen, store-jentene var på danse-trening, så jeg og Madelen var innom et par butikker.
Prinsessa og frosken heter den ene butikken vi var innom, her var det mye fint å se på syntes Madelen.





"Denne trommen ønsker jeg meg"
Madelen har bursdag på søndag, så da er det jo greit å ønske seg noe.









Så måtte jo vi innom mamma`s yndlingsbutikk også, nemlig Emmas verden her var det mange gode tilbud nå, og mye fint å se på, som alltid.



Jentene på tur:)

Ha en strålende fin dag i dag :)

2 kommentarer:

Torill sa...

Er begge butikkane i Langevåg? Mamma er derifrå og eg huskar når mormor levde at det var verdas kjedeligaste plass. Butikkane var triste, måtte alltid til byen med båten. Men no har både fabrikken og andre stadar tydeligvis gitt staden eit løft.

Florisa sa...

Så fine jenter på tur! Nydlige klær på Madelen :)