torsdag 24. mai 2012

På stell ute med natursteins-mur



Da er dagens treningsøkt unnagjort, og jeg er klar til innsats hjemme.
Mannen er  i full sving ute, med natursteins-muren vår. Det blir skikkelig fint synes jeg. Vi har vært å hentet stein fra et steinbrudd, det er ganske "røff" stein, så det er litt av et puslespill. I tillegg er det første gang han kjører gravemaskin. Jeg må si jeg er imponert over min kjære hvor flink han er!!






Når muren er på lass, skal vi planere til og legge ferdig-plen, fy som jeg gleder meg. Jeg føler at jeg har ingen steder å gjøre av meg ute når det er fint vær, så det skal bli fantastisk å få litt uteplass. Vi har begynt å plante litt hekk, men det skal plantes mer når plen og mur er på plass. Da skal vi også begynne på platting. 

Nå skal vinduer og dører åpnes, så jeg får luftet skikkelig, så skal gulvene få seg en vask!!

Ha en strålende fin dag i fineværet

1 kommentar:

Susan sa...

Så fint det blir!! Sikkert ekstra inspirerende nå når det er så fint vær! =)