mandag 28. mai 2012

Skap fra kremmerhuset og corokia-tre


Jeg har ommøblert  på stua, og dette skapet fra Kremmerhuset har nå flyttet inn hit.
Jeg synes egentlig det passet bedre her, men nå har jeg en stor ledig vegg på kjøkkenet da...
Her kan du se noen bilder fra da det stod på kjøkkenet.


Jeg har også gått til innkjøp av et corokia-tre; har sett det litt rundt om på forskjellige blogger nå, og jeg synes det er kjempestilig. Jeg har hatt det en stund, og jeg passer på å vanne det annenhver dag, da det trenger en del vann.

Nå skal vi snart på besøk til noen venner, ha en kjempefin 2. pinsedag alle sammen.

♥ 

4 kommentarer:

Siri sa...

Elsker dette skapet!! Det er riktig så flott. :-) Guri så mange flotte bilder du viser nedover her! Imponert.. :-) Kan jeg spørre hvilket redigeringsprogram du bruker på bildene dine? :-) Ha en fin dag. Klem Siri

Unknown sa...

Kjempefint skap og lekkert stæsjet:)
Corokia'n er kjempekul!!

Ha en fin siste pinsedag ♥

Anonym sa...

Så nydelig skap og kjempefint med alt du har sett til med plante,bilde og alt:)
Håper du har hatt ei flott pinse;)
Fine dag til deg!

Sommerjenten sa...

For et nydelig skap! Og så fin farge på det! Heldige du :) Får aldri nok av skap jeg, hehe :) Og masse lekkert inni også.

Fortsatt fin kveld!

Klem Lene