mandag 25. juni 2012

Drømmecollage fra Kremmerhuset



Nå har Kremmerhuset konkurranse på gang, lag en ønskecollage så kanskje du vinner noe nytt til sommeren:)
Jeg har kost meg med  å lage denne collagen i dag, så jeg krysser i alle fall fingrene.
Tidligere i dag var jeg og Madelen innom Kremmerhuset en tur, for å se om der var noe vi ønsket oss. Madelen fallt for indianereltet som dere sikkert ser :) Jeg synes den hvite parasollen øverst er helt nydelig, kunne gjerne tenkt meg en litt stor.
Ellers hadde de et nydelig zink-badekar, men det tok jeg ikke bilde av....selv om jeg gjerne kunne tenke meg det og.
Som dere skjønner er det uteliv som står i hodet mitt for tiden:)
Bildene i collagen har jeg tatt selv, og noen har jeg lånt hos nettbutikken til Kremmerhuset.

Ha en strålende fin dag:)

1 kommentar:

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

hei! for ein fin og inspirerande blogg du har! denne vil eg gjerne følge vidare!:)