fredag 31. august 2012

Spisestua



God morgen:)

Da er barna kjørt på skole og barnehage, og jeg tar meg en aldri så liten bloggepause før jeg skal ut å ta
 meg en skikkelig treningsøkt.




Viser noen bilder fra "motsatt ende" av stua i dag.


Under spisebordet på stua, har jeg det andre Basti-teppet fra Skeidar.

Døra oppe til lufting; vi har to utganger til uteplass fra stuen. Utenfor her ser dere steinmuren mannen lagde i sommer. I skråningen over har jeg laget blomsterbed, så det er blitt en del luking i sommer :)
Her skal vi ha trapp ned på plena.


Jeg får nesten litt høst-følelse når jeg ser dette bildet:)
Håper det kan bli noen fineværsdager til, før høsten virkelig setter inn.


Da skal jeg ut å bevege kroppen.
Kos deg i dag, det er FREDAG!!:)

3 kommentarer:

Mitt Hjerte sa...

Hei:) Så flotte bilder dette var ,flott stue du har!
Ønsker deg ei fin helg!!!
Klem

Unknown sa...

Så fint dere har det!!!! Slike tepper lurer jeg på om jeg skal prøve også ;o)))
God helg ;oD

Tonje Merethe sa...

Oi... Her var det alt for lenge siden jeg var innom (fy skam seg). Liker bloggen din veldig godt, så hva som skjedde aner jeg ikke. Skjerpings nå altså..

Mange fine bilder hos deg. Koselig spisestue og stue.

Ønsker deg en flott helg!
Klem fra Tonje Merethe