lørdag 1. september 2012

Bilder fra Ekornes-Bua del 1

Tenkte jeg skulle vise dere et av mine "favoritt-miljøer" Fra omvisningen på Ekornes-Bua i går.



Jeg liker godt det røffe, litt rustikke. Og denne tapeten synes jeg er skikkelig tøff, du finner den hos Borge, "elements" heter den tror jeg.



Mange gode møbler, og mange fine detaljer å fotografere i går.


For en sløv dag det har vært i dag. Jeg har omtrent ikke gjort noenting, men jeg unnskylder meg med at jeg trenger å hvile meg til jeg skal på nattevakt i natt.







Fruen tar seg en hvil i en av de mange gode stresslessene fra Ekornes.
Skulle hatt en slik nå kjenner jeg:)

Ha en fantastisk fin lørdag :)

1 kommentar:

Marianne With Nor sa...

Tuuusen takk for ein kjekk og koseleg kveld! Litt artigare no som ein har møtt personen bak bloggane. Skal lage eit innlegg eg og, men blir ikkje idag. Har vore bryllaupsfotograf og berre mååå jobbe litt med dei bilda:) Gjekk kjempebra, heldigvis, perfekt fotover!

Ha ein fon laurdagskveld, med eller utan Stressless!!!

Klem Marianne