torsdag 13. september 2012

Skal det være en makron?

I går kjøpte jeg dene pakken med makron-mix på rema. De ser jo så fine ut på pakken! Forrige gang jeg prøvde meg på makroner var det fra grunnen av, det ble noen sørgelige, seige flate små pannekaker som satt bom fast i bakepapiret.
Madelen var fast bestemt på at disse skulle vi prøve, og la dem bestemt oppi handlevogne.

Så i dag har vi altså laget makroner. Der var en pakke med hvit mix og en pakke med rosa mix. Den hvite mixen måtte vi bare hive da jeg med mitt #etternattevaktshode#, klarte å lese av mye mer vann enn det egentlig skulle oppi røra.


Resultatet ble helt OK, ikke like fine og flotte som disse. Men bedre enn de forrige jeg lagde, så kanskje neste gang blir de perfekt ?
Ha en god natt alle sammen :)

2 kommentarer:

et kjært hjem sa...

Den pakken har jeg også lurt på å kjøpe, men har ikke kommet så langt! De ser nå bra ut de du lagde da, mmm ser godt ut! Gratulerer så mye med galleriplass på Nib!! Et koselig og veldig fint bidrag fra rommet til Madelen! Ha en fin uke ;) Klem Ane

Anonym sa...

mine ble helt like, helt greie var de også.
ha en fin mandag,hilsen ceciliesenglehjem