mandag 3. september 2012

Sommerutflukt til Hakallegarden




Heisann, og nesten god morgen for min del hehe. Døgnet blir litt snudd på hodet etter nattevakter kan du si. Og nå har jeg jammen meg tatt på meg to ekstravakter, så døgnet blir ikke på rett kjøl, de første dagene:)

Veldig kjekt at jeg har hatt så mye besøk på bloggen min de siste dagene.
Superkoselig om du legger igjen en kommentar, så kan jeg også titte innom din blogg om du har!!:)
Skriv gjerne hvordan du fant bloggen min også:)


Viser noen bilder fra en liten sommerutflukt vi hadde for ca en måned siden.
Vi besøkte Hakallegarden i Vanylven kommune.
En superkoselig besøksgård, med masse dyr. Både hester hunder alpakkaer, griser, høner, kattunger, geiter, esel og sikker enda flere også. Vi kunne gå fritt inn til dyrene, men måtte passe på å lukke grinda..:)
Jentene koste seg masse med kattungene som som sprang rundt på gården.


Veldig originalt og mye artig å se på. For en kreativitet de har de som driver denne gården.
Masse spreke farger som du ellers ikke ser i en fjøs. Bildene her er fra underetasjen, og i overetasjen var det kafe med blandt annet fiskeburgere, kakepops og smørbrød.
Der var også glassgulv, så vi kunne se neg på dyra og det som skjedde i underetasjen.
De solgte blant annet Rice-produkter som var plassert litt rundt omkring på gården.




Under var det også utstilling av malerier.

"Ventedo"
Mye originalt og artig å se på:)
Det ble noen turer på hesteryggen for Linnea.
Her har hun blitt skikkelig varm i trøya:)

Ha en fin kveld, og hør gjerne fra deg!! :)

1 kommentar:

toves sammensurium sa...

Ja jeg har vært på hakallegården hele to ganger i sommer,og gleder meg allerede til neste års besøk - et herlig sted å besøke,og en flott kjøretur utover også synes jeg:)
Ungene syntes det var verdens beste plass og hadde gjerne flyttet dit på dagen:)
Ser ut som dere også koste dere...det er vel egentlig umulig å ikke kose seg der;)
Toveklem:)